Tuesday, May 1, 2018

Idele lui Marte : Mercur ,Venus, Triunghiul de iarna si un crepuscul purpuriu

La 13 Martie 2018 am observat vizual si fotografic apropierea aparenta a planetelor Mercur si Venus pe cerul vestic.
Am efectuat  observatiile vizuale cu ochiul liber si cu binoclul galilean ''Hapo Lord'' 3.6x40mm.
Pentru fotografii am folosit camera compacta Nikon Coolpix S3300 montata pe trepied.




Intai , pe cerul de seara s-a vazut numai Mercur deasupra unor nori.





Mercur , in centrul imaginii , imediat deasupra norilor.


Apoi a inceput sa se vada si planeta Venus.
In aceste fotografii Mercur se vede la dreapta sus fata de Venus .


Au fost intervale de timp in care se vedea numai Venus.






In aceeasi seara , am reusit sa fotografiez (din nou ) ''Triunghiul de iarna '' format de stelele Betelgeus,Sirius si Procyon.



.....................................................................................................................................

Pe data de 22 Martie 2018 am observat un crepuscul de seara minunat de colorat.
Pozele au fost realizate cu echipamentul mai sus pomenit.















No comments:

Post a Comment