Friday, February 20, 2015

Conjunctie Luna- Venus-Marte din 20 Februarie 2015

Vineri 20 Februarie ,eram inca la servici si incarcam un TIR prin puterea gandului (ca un adevarat cavaler Jedi ).
Cand colo , iata  un contrail spre Apus ,o dara de condensare lasata de un avion  si luminata de dedesubt de Soarele care apunea.


Pe cerul  amurgului  se vedeau mai multe dare de condens , asa numite contrailuri.


Un contrail luminat de Soarele aflat deja sub orizont.


In drum spre casa am ''imortalizat'' ,atat cat mi-a permis telefonul Allview Smiley A5 ,folosit si la pozele de mai sus, conjunctia foarte frumoasa a lui Venus cu Marte  si cu Luna.
Eu ma aflam pe malul drept al Muresului .Siragul orizontal de lumini din poza de mai jos sunt becuri de iluminat public de pe malul stang ,adica sudic, al Muresului,opus celui pe care ma aflam eu.
In centrul pozei se vede planeta Venus iar in apropiere ,la dreapta-jos fata de planeta ,se vede Luna.


Ajuns acasa ,am luat camera compacta Coolpix S3300,am revenit pe faleza Muresului aflata la cativa pasi de mica mea patrie  si am facut poza de mai jos.


Si o alta poza ,care trebuia neaparat sa fie manipulata,ca sa fie la  moda .Atat in poza color de mai sus cat si in cea usor manipulata de mai jos ,in centru se vede  Luna cu Venus la stanga   si cu Marte la stanga -sus.
In partea de jos a pozei se vad lampile de la iluminatul public si reflectarea lor in raul Mures.




De unde stiu ,care-i care ?
Pentru ca intai am privit pe saturate cu binoclul natural ,apocromatic si cu stabilizare neuronala primit in dotare acum vreo 60 de ani!

No comments:

Post a Comment